ENLLAÇOS

Resultats

Activitats amb nens a Catalunya

Activitats amb nens a Catalunya per a pares i mares i també sortides escolars per a professors.

Menuts Girona

La guia per disfrutar de la província de Girona i Costa Brava, amb els més menuts de casa. MenutsGIRONA és una revista que presenta cada setmana una selecció de les 10 millors activitats per als més menuts de la casa. Tallers, pel·lícules, concerts, titelles, festes i molt més.

Som del verd

Som un grup de pares i mares de l'Escola Verd aficionats a córrer i que intentem seguir una mica el calendari de curses populars de les comarques gironines i de tant en tant més enllà.

Escola Verd a Youtube

En aquest link podreu visualitzar alguns dels vídeos on els alumnes de l'escola estan realitzant diferentes activitats.

www.toctoc.cat

Guia per infants, mares i pares de El Periódico.

Sortir amb nens

Publicació digital on ofereixen un ampli ventall d’activitats per fer amb nens i nenes de 0 a 14 anys. Aquí aglutinen gran part de l’oferta d’oci, entreteniment, aventura, cultura i gastronomia que hi ha a Catalunya i rodalies.

11 Registres trobats
Imatge de complement

Aquí hi trobareu enllaços que us poden interessar: jocs, recursos educatius...

També en podeu suggerir!