Cercador

20/05/2016

Dia: divendres 10 de juny
Hora: 20.30 h
Lloc: al pati de l'escola
Tiquet/menú adult: 12 €
Tiquet/menú nen: 5 €

17/05/2016

Us presentem la programació del casal d'estiu que organitzarà l'Ampa per les tardes de juny.

03/05/2016

Recordem que les activitats extraescolars acaben el 31 de maig a excepció del servei Bon dia que finalitzarà l’últim dia de l’escola, i el servei Bona tarda que finalitzarà el 6 de Juny.

26/04/2016

Aquest any la proposta del Pati del Verd per a Temps de Flors és una continuació del muntatge que faran els alumnes de 3r al pati del Col·legi d'Arquitectes. Durant el curs han participat en un taller organitzat pel mateix Col·legi d'Arquitectes i que tenia com a objectiu dissenyar el muntatge que s'hi exhibirà properament.

25/04/2016

Des de l?AMPA ens agradaria conèixer la vostra opinió sobre les activitats que oferim. Això ens permetrà adaptar-les, millorar-les i, en la mesura que sigui possible, oferir millor servei en els propers cursos.

194 Registres trobats