18/04/2012
ESCOLA DE PARES > Visita guiada al refugi antiaeri del Jardí de la Infància amenitzat amb la nova llegenda eugenienca

Benvolguts pares i mares,

des de l'AMPA us proposem una nova activitat de l'Escola de pares.

Aquest any tenim el privilegi de comptar amb la col·laboració de l'historiador Jaume Prat que ens realitzarà una visita guiada sobre refugis antiaeris de Girona amenitzat amb llegendes de la ciutat.

L'activitat començarà a l'Escola Verd, a la sala d'audiovisuals, on en Jaume ens presentarà la llegenda eugenienca "La Nimfa del Rec". La visita seguirà a l'escola La Salle on hi haurà una explicació sobre el refugi trinxera; seguirem fins la Plaça del Lleó (visita 70 metres de paret de l'antic baluard de Sant Francesc i llegenda El Gatet) i s'acabarà dins el Refugi Antiaeri del Jardí de la Infància on tindrà lloc un petit simulacre d'un bombardeig.

Aquesta activitat està oberta a tots els pares, mares i alumnes de l'escola. S'ha de confirmar l'assistència tot omplint i entregant aquesta butlleta a la secretaria o a la bústia de l'AMPA abans del 3 de maig.

DIA: diumenge 6 de maig
HORA: a les 10 h
LLOC: Escola Verd
PREU: Gratuït
IMPORTANT: Confirmar assistència omplint la butlleta abans del 3 de maig

Esperem que la proposta us agradi i que us animeu a venir.

AMPA Escola Verd

ANNEX: Butlleta inscripció activitat   (pdf 90)