NOTÍCIES AMPA

08/02/2012
Som del Verd > presentació del grup de pares i mares aficionats a córrer

La pregunta és tan poc original com inevitable. Som del Verd som un grup de pares i mares de l'Escola Verd aficionats a córrer i que intentem seguir una mica el calendari de curses populars de les comarques gironines i de tant en tant més enllà.

No som cap club, ni associació esportiva, ni tan sols estem federats. Simplement tenim en comú, a banda de que ens agrada córrer, que estem vinculats a l'Escola Verd. I aquest són els dos requisits imprescindibles per formar part d'aquest grup:
–ganes de córrer
–estar o haver estat vinculat en algun moment a l'Escola Verd, ja sigui de forma directa o indirecta (ex-alumnes, pare, mare, avi, tiet, amics,..)

Per tal de poder funcionar com a equip a les diferents curses que fem s'estan confeccionant unes samarretes tècniques amb elements corporatius de l'escola Verd. Aquells que estiguin interessat en adquirir una, podran veure-la exposada a l'AMPA. D'aquesta manera volem fer equip del Verd i transmetre a la gent que Som del Verd eslògan que es llueix a la samarreta, i que dóna nom a aquest Blog, així com a un grup de Facebook que també s'ha creat i al que esteu tots convidats i properament un compte de Twitter @SomDelVerd.

A través d'aquest blog podreu llegir les cròniques, comentaris, imatges, vídeos, etc... de les curses i/activitat que realitzem a Som del Verd. També podreu consultar el calendari de curses a les quals hi haurà presència de membres de l'equip i tot el que se'ns vagi acudint.

Ja ho sabeu qui vulgui sumar-se només ho ha de dir!