05/02/2012
Casalet Setmana Blanca (17 i 20 de febrer)

Benvolguts pares i mares,

La junta de l’AMPA ha organitzat un casalet pel 17 i 20 de febrer. Oferim, com ja és habitual, diferents opcions a fi i efecte d’ajustar el millor possible l’oferta a les vostres necessitats.

Casalet Setmana Blanca 2012
LLOC: Escola Verd
EDAT: de 3 a 12 anys
DATES: el 17 i 20 de febrer de 2012.

Centre d’interès: CARNESTOLTES

Educació infantil
Es faran jocs teatrals (conte i representació el carnaval al bosc), taller de disfresses, taller de jocs de taula, taller de dansa i música i sortida a Vista Alegre.

Educació primària
Es faran jocs pre-esportius amb pilota, taller de màscares, gimcana, competició de hoquei, sortida a Vista Alegre a jugar ping-pong, futbol i streetball de bàsquet.

PREUS I HORARIS: veure annex adjunt

INSCRIPCIONS: Les inscripcions es realitzaran a la secretaria de l’AMPA els dies següents:
–Tardes de 15 a 18 h: els dies 6 i 13 de febrer
–Matins de 9 a 14 h: els dies 6, 7, 8 i 13 de febrer

L’organització d’aquests casals s’ha encarregat a l’empresa GIROLLEURE, amb molta experiència, i que ja fa diverses activitats extraescolars amb nosaltres.

LA JUNTA DE L’AMPA.
Febrer de 2012