26/01/2012
Extraescolar NATACIÓ

Benvolguts,

des de l’AMPA estem intentant programar una activitat de natació pensada per les tardes de juny que es fa horari continuat a l’escola (11 al 22 de juny de 3 a 5 h) .
Necessitem fer un sondeig per saber qui hi estaria interessat per determinar si ho podem tirar endavant o no. Penseu que és una activitat oberta a tots els nanos de l’escola des de P3 fins a 6è de primària.

El preu total per alumne/a inscrit (pensat per uns 40 alumnes) seria al voltant d’uns 110€.

El preu inclou:

• Monitoratge d'acompanyament des de la mateixa escola a la piscina, ajudar a l'hora de canviar-se dins dels vestidors i la tornada al mateix centre.
• Transport (autocar) diari de 50 places per anar i tornar de l'escola a la piscina.
• Entrenadors de la Federació Catalana de Natació per poder fer els cursets per grups segons nivell i edat.
• El cost del lloguer de la piscina.
• Costos de Seguretat Social de tot el personal contractat.
• Assegurança de Responsabilitat Civil.

Si per nombre d’interessats veiem que l’activitat es pot tirar endavant, ens posarem amb contacte amb les famílies i demanarem una “paga i senyal”

ANNEX: Butlleta "Estem interessats"   (pdf 55)