NOTÍCIES AMPA

CASAL DE NADAL
Imatge de complement

Benvolguts pares i mares,

La junta de l’AMPA ha organitzat un casal per aquest Nadal. Oferim, com ja és habitual, diferents opcions a fi i efecte d’ajustar el millor possible l’oferta a les vostres necessitats.

CASAL NADAL 2011
LLOC: Escola Verd
EDAT: de 3 a 12 anys
DATES: del 23, 27, 28, 29, 30 de desembre i 2, 3, 4 i 5 de gener.

EDUCACIÓ INFANTIL
Centre d’interès: LA MÀGIA DEL TEMPS
Es faran tallers, jocs, sortides a l’entorn, contes, música i danses, visitarem un patge, tindrem sorpreses... i viatjarem en el temps per conèixer aventures i tradicions!

EDUCACIÓ PRIMÀRIA
Centre d’interès: VIU UN NADAL ACTIU
Es faran tallers, jocs, esports, competicions, gimcanes, jocs alternatius, sortides, trobades esportives, piscina coberta, patinar sobre gel, etc.

PREUS I HORARIS: veure annex adjunt

INSCRIPCIONS: Les inscripcions es realitzaran a la secretaria de l’AMPA els dies següents:
–Tardes de 15 a 18 h: els dies 21 i 28 de novembre
–Matins de 9 a 14 h: els dies 22, 23 i 29 de novembre

L’organització d’aquests casals s’ha encarregat a l’empresa GIROLLEURE, amb molta experiència, i que ja fa diverses activitats extraescolars amb nosaltres.

LA JUNTA DE L’AMPA.
Novembre del 2011