29/09/2011
BUTLLETA INSCRIPCIÓ SERVEI BONA TARDA

Benvolguts/des,

des de l'Ampa us volem informar del nou funcionament d'inscripció al servei de bona tarda d'ús eventual.

L'Ampa posa a la vostra disposició, a través del web i de la secretaria, les butlletes les quals s'hauran d'omplir i entregar al professor perquè aquest l'entregui al monitor del servei de bona tarda. El pagament dels dies eventuals s'efectuarà a través de gir bancari.

Respecte al funcionament del servei de bon dia d'ús eventual el monitor apuntarà a la seva graella els alumnes que en facin ús. Per tant, no cal que entregueu cap butlleta. Igualment el pagament d'aquest servei es realitzarà a través de gir bancari.

Aprofitem per informar-vos que els talonaris del curs passat no tindran vigència aquest curs. Agraïríem que la gent passés per secretaria i entregués els tiquets del talonari de servei de guarda del curs passat. L'Eva us abonarà l'import dels tiquets retornats.

Per qualsevol consulta us podeu adreçar a la secretaria de l'Ampa o a través del correu electrònic ampaverd@yahoo.es

----------------------------------

LA JUNTA DE L’AMPA