04/09/2019
INSCRIPCIÓ EXTRAESCOLARS curs 2019-20

Benvolguts pares i mares,

des de la Junta de l?AMPA, us fem arribar la informació de les activitats extraescolars per l'Educació Infantil i Primària.

----------------------------------

INSCRIPCIONS: Cal lliurar el full d'inscripció correctament omplert abans del 20 de setembre en horari de secretaria o a la bústia de l'AMPA. Les quotes es cobraran per rebut bancari mensual a mes vençut.

DIES PER FORMALITZAR INSCRIPCIÓ:
-del 25 de juny a l'11 de juliol, i del 2 al 20 de setembre
-els dilluns, dimarts i dijous de 9 a 13.30 h

TERMINI20 de setembre de 2019

IMPORTANT

1. Aquest any no es fan preinscripcions. Al juny ja es pot formalitzar directament la inscripció mitjançant aquest full.

2. La inscripció no tindrà validesa si el full no conté totes les dades personals i bancàries.

3. No es reserva plaça d?un curs a l?altre. No s?accepten inscripcions fora de termini.

4. L' AMPA es reserva el dret d'anul·lar una activitat si no s'arriba al nombre necessari d'inscrits.

5. Les activitats comencen a l'octubre i acaben al maig, excepte guarda que comença i acaba com el curs escolar.

6. En cas de voler-se donar de baixa d'una activitat cal comunicar-ho per escrit a la secretaria de l'AMPA, i la baixa es farà efectiva al final del trimestre en curs.

7. Us recordem que els pares i/o acompanyants dels nens i nenes no us podeu quedar a les instal·lacions durant el transcurs de les activitats extraescolars.

8. Famílies que no paguen AMPA, increment del 40% del preu de l'activitat.

*L'activitat de JUDO, 10 ? més a la primera quota, en concepte de la mútua, diploma, drets d'examen i cinturó.