09/06/2021
INSCRIPCIÓ EXTRAESCOLARS curs 2021-22

Benvolgudes famílies,

Adjunt trobareu un document amb la informació i la butlleta d'inscripció a les activitats extraescolars per l'Educació Infantil i Primària pel curs 2021-2022.

----------------------------------

PERIODE D'INSCRIPCIONS: des de l'1 de setembre fins el 20 de setembre de 2021.

Cal enviar la butlleta d'inscripció degudament omplerta i signada per correu electrònic a ampaverd@gmail.com o bé, deixar-la a la bústia de l'entrada de l'escola (sense accedir a l'escola).

IMPORTANT

• Aquest curs 21-22 intentarem fer les activitats extraescolars amb normalitat. En el cas que abans de començar les activitats hi hagin restriccions COVID, ens veurem obligats a fer modificacions.
  • Totes les activitats es duen a terme a l'escola i seran impartides per monitors qualificats.
  • Les activitats es realitzaran en funció del nombre de matriculats. Si no s'arriba al mínim estipulat, l'activitat es pot suspendre. Els alumnes s'admetran per ordre d'inscripció. En cas d'arribar al màxim s'obrirà una llista d'espera i/o es doblarà el grup.
  • Es recorda que en les activitats del migdia, els alumnes podran marxar a dinar a casa després de fer l'activitat, prèvia notificació per escrit per part dels pares. En aquest cas, els mateixos monitors de les activitats seran els encarregats d'acompanyar-los fins a la porta de sortida establerta.