07/09/2020
INSCRIPCIÓ EXTRAESCOLARS curs 2020-21

Benvolgudes famílies,

Adjunt trobareu un document amb la informació i la butlleta d'inscripció a les activitats extraescolars per l'Educació Infantil i Primària pel curs 2020-2021.

----------------------------------

PERIODE D'INSCRIPCIONS: des del 7 de setembre fins el 21 de setembre.

Cal enviar la butlleta d'inscripció degudament omplerta i signada per correu electrònic a ampaverd@gmail.com o bé, deixar-la a la bústia de l'entrada de l'escola (sense accedir a l'escola).

IMPORTANT

• Es formaran GRUPS DE CONVIVÈNCIA ESTABLES, amb un màxim de participants. A les activitats extraescolars hi poden participar infants de diferents edats, però és recomanable que el grup sigui el més estable i constant possible. Per aquest motiu, seran sempre els mateixos grups durant tot el curs escolar. Només es podran matricular a l?inici de curs (excepte en el servei Bon dia i Bona tarda i excepte l'activitat d'Iniciació Esportiva que es farà abans del segon trimestre).
  • Totes les activitats es duen a terme a l'escola i seran impartides per monitors qualificats.
  • Les activitats es realitzaran en funció del nombre de matriculats. Si no s'arriba al mínim estipulat, l?activitat es pot suspendre. Els alumnes s?admetran per ordre d'inscripció. En cas d'arribar al màxim s'obrirà una llista d?espera i/o es desdoblarà el grup.
  • Es recorda que en les activitats del migdia, els alumnes podran marxar a dinar a casa després de fer l'activitat, prèvia notificació per escrit per part dels pares. En aquest cas, els mateixos monitors de les activitats seran els encarregats d'acompanyar-los fins a la porta de sortida establerta.