12/02/2020
Extraescolar NATACIÓ (tardes del 8 al 19 de juny)

Benvolgudes famílies,

Com cada any proposem l’activitat de natació que es realitza les tardes de juny, que aquest any serà del 8 de al 19 de juny.

És una activitat oberta a tots els nens i nenes de l’escola des de P3 fins a 6è de primària.

El preu total1 per alumne/a inscrit serà de 132 €. Aquest preu inclou:

• Monitoratge d’acompanyament des de la mateixa escola a la piscina, ajudar a l’hora de canviar-se dins dels vestidors i la tornada al mateix centre.
  • Transport (autocar) diari per anar i tornar de l’escola a la piscina.
  • Entrenadors de la Federació Catalana de Natació per poder fer els cursets per grups segons nivell i edat.
  • El cost de lloguer de la piscina.
  • Costos de la Seguretat Social de tot el personal contractat.
  • Assegurança de Responsabilitat Civil.

Per reservar plaça cal que presenteu el full d'inscripció adjunt a la secretaria de l'AMPA. Teniu temps fins al 2 de març. A la secretaria de l'AMPA informaran un número d'ordre de la inscripció, per això no es pot deixar el full a la bústia.

Per reservar la plaça, s'ha de fer el pagament del  50% del preu total. El pagament s'ha de fer d'alguna de les formes següents:

1. En efectiu, al mateix moment de lliurament de la butlleta a la secretaria
  2. Per gir de rebut bancari, el primer pagament el cobrarà l'AMPA el 15 de març

Pel que fa al pagament del 50% del preu restant, es realitzarà:

1. En efectiu, a la secretaria de l'AMPA abans del 15 de maig
  2. Per gir de rebut bancari, el segon pagament el cobrarà l'AMPA el 15 de maig

Per tot això, us demanem que s’entregui la butlleta2 amb les dades de l’alumne/a a la secretaria de l’AMPA (NO a la bústia) ja que aniran numerades segons ordre d’arribada.

No us oblideu de portar les dades sanitàries de l’alumne/a.

1 Només s’abonaran les absències per malaltia a partir dels 5 dies i amb el justificant mèdic pertinent, amb el 50% de l’import de l’activitat.

2 Us podeu descarregar la butlleta des del web de l’Ampa.

A més, us recordem que durant les tardes del 8 al 19 de juny també s’oferirà:

· CASAL TARDES DE JUNY (10 dies):  Superherois

Les INSCRIPCIONS es faran a partir del maig. Ja us enviarem la informació a través dels canals habituals de l’AMPA.

ANNEX: Informació i butlleta d'inscripció   (pdf 404726)