06/02/2020
Anem junts a esquiar?

Diumenge, 22 de març de 2020 a Masella

Apunteu-vos abans del 12 de març a través d'aquest formulari:

Des de l'AMPA, juntament amb l'extraescolar d'Iniciació Esportiva, volem promoure l'esport en els alumnes de l'escola. Per aquest motiu, us proposem de nou, una esquiada a la Masella. S'ha intentat aconseguir uns preus raonables per a les nostres famílies.

La proposta de l'esquiada inclou diverses opcions de preus:
- PACK FINS 1ER (inclòs): 25€. 3 hores monitor + Forfait/dia + assegurança.
- PACK FINS 6È: 48€. 3 hores monitor + Forfait/dia + assegurança.
- ADULTS: 33€. Forfait/dia + assegurança.

Opcional:
-Lloguer de material: 10 € (tant per adult com nen/a).
-Transport: 13 €/persona (aquest servei només el podrem oferir si s'emplena les 50 places de l'autobús)

Cal formalitzar la inscripció amb una transferència bancària al número de compte ES45 2100 8227 47 2300029675 de CaixaBank. (*Cal indicar el nom de la persona responsable) o realitzar el pagament en efectiu a la Secretaria de l'AMPA abans del dijous 12 de març de 2020. La puntuació total del qüestionari que heu d'omplir es refereix a la quantitat total a ingressar.

El formulari d'inscripció és per família, però s'haurà d'especificar el nom de cadascú per reservar els forfaits.

Per qualsevol dubte o consulta us facilitem els telèfons dels organitzadors: Oriol Torrellas (667753638).

Esperem que us agradi la proposta d'activitat!