18/05/2019
CASAL SETEMBRE

Del 2 al 10 de setembre

Aquest Setembre, carregarem piles per començar un nou curs escolar descobrint les aventures d’una parella ben clàssica: L’Astèrix i l’Obèlix. Per això haurem de superar un seguit de proves que ens ha preparat l’Astèrix amb l’objectiu de passar els últims dies d’estiu ben entretinguts. També prepararem la poció màgica Panoràmix, construirem el menhir de l’Obèlix, i participarem a les olimpíades de l’Aldea Romana entre moltes de les activitats d’allò més divertides.

INSCRIPCIONS: del 13 de maig al 2 de juliol de 2019. Enviar el full d’inscripció per mail, un cop s’hagi efectuat el pagament a : ampaverd@gmail.com o portar-lo a l’Ampa abans del 2 de Juliol, passada aquesta data no s’acceptarà cap més inscricpció.

ANNEX: Informació i full inscripció   (pdf 574168)