11/03/2019
COMUNICAT EN RELACIÓ NOTÍCIA EL PUNT AVUI

En relació a la notícia esmentada la Junta de l’AMPA informa:

1.- Des de fa dos anys, la Junta manté contactes formals amb les administracions competents per reclamar un correcte manteniment de l’edifici de l’escola, i les inversions que corresponen a un centre docent pel que fa als dèficits quant a pintura, climatització, ventilació, filtracions, entre d’altres.

2.- Les respostes de les administracions no han arribat de forma ràpida, per la qual cosa en el darrer temps la Junta de l’AMPA va decidir actuacions com les d’instal·lar un sistema de ventiladors a l’edifici (inversió AMPA) i presentació d’una Moció a l’Ajuntament.

3.- A la reunió mantinguda la setmana passada amb l’Ajuntament se’ns va informar que des del novembre 2018 es van iniciar els tràmits d’expedients de contractació per resoldre els problemes que havíem informat des de la Junta, com tema de ventilació, pintura, filtracions… També ens van indicar que es coordinarien amb els òrgans competents de la Generalitat per conèixer l’estat per a la posada en funcionament dels ventiladors ja instal·lats i certificats, si escau.

4.- Aquests expedients de contractació iniciats des de novembre del 2018 implicaran que en els pròxims mesos es començaran a portar a terme actuacions físiques i d’instal·lació a l’edifici per fer les millores demanades, segons l’Ajuntament.

5.- Arran d’aquesta informació, i atenent que la Junta de l’AMPA havia presentat la MOCIÓ esmentada per desconeixement d’aquestes actuacions i tràmits, donat que ningú ens havia comunicat res al respecte, vam decidir la retirada de la MOCIÓ.

D’aquesta forma, volem desmentir que les actuacions de reparació dels desperfectes siguin la causa de la retirada de la moció, i aclarir que el que ha estat determinant és conèixer, cosa que no se’ns havia comunicat, que els expedients de contractació ja estaven tramitant-se des del mes de novembre, i, sobretot, el fet de conèixer que durant aquests mesos es duran a terme les actuacions de reparació.

Per altra banda, hem insistit en la importància que des de la Direcció de l’escola es rebi el comunicat conforme els ventiladors poden entrar en funcionament perquè disposen de les certificacions tècniques escaients que acrediten el compliment de la normativa legal sobre la matèria.

En breu, i a través del web, donarem a conèixer el pla concret de treball per les reparacions i actuacions que es duran a terme a l’escola, a través d’aquest mateix canal.