26/11/2018
CASAL DE NADAL: El Nadal al món!

Del 24 de desembre al 7 de gener

Benvolguts pares i mares,

La junta de l’AMPA ha organitzat un casal per aquest Nadal. Oferim, com ja és habitual, diferents opcions a fi i efecte d’ajustar el millor possible l’oferta a les vostres necessitats.

EL NADAL AL MÓN!

Lloc: Escola Verd
Edat: de 3 a 12 anys
Dies: del 24 de desembre de 2018 al 7 de gener de 2019

Aquest casal té com a centre d’interès descobrir com es viu el Nadal arreu del món. Per aconseguir-ho visitarem diferents països de diversos continents del planeta. Això ens permetrà gaudir d’un ventall molt ampli d’activitats. Des de tallers i manualitats, la gran cagada del tió, i moltes sorpreses més típiques d’altres països.

PREUS I HORARIS
veure annex adjunt

INSCRIPCIONS:
Del 26 de novembre al 10 de desembre.
No es poden inscriure passades aquestes dates, sense prèvia autorització de l’Ampa.
Inscripcions fora termini, s’incrementarà el preu amb un 15%.

L’organització d’aquests casals s’ha encarregat a l’empresa TIC TAC SERVEIS, amb molta experiència, i que ja fa diverses activitats extraescolars amb nosaltres.

Organitza: AMPA Escola Verd
Realitza: TIC TAC SERVEIS
Col·labora: Ajuntament de Girona

ANNEX: Informació i Full inscripció   (pdf 704861)