22/09/2017
COMUNICAT A FAVOR DE LA DEMOCRÀCIA

El Claustre de Mestres i l'AMPA de l'escola pública Verd de Girona condemna l’atac als drets fonamentals dels catalans que l’Estat espanyol ha perpetrat aquests darrers dies. Ens manifestem en contra de les actuacions policials i judicials portades a terme, dirigides als representants de les institucions de Catalunya, des del Parlament fins als Ajuntaments, escollits democràticament pel poble. Denunciem les detencions, els interrogatoris i els escorcolls en espais públics i particulars que també han afectat a la ciutadania i a les entitats socials, en un intent per anul·lar la llibertat d’expressió i el dret a decidir dels catalans.

Independentment de les ideologies, sentiments i voluntats plurals que hi ha des de fa molts anys a Catalunya, els drets fonamentals de les persones són inviolables. Per això, volem sumar-nos a la seva defensa, pacíficament i cívica amb aquest manifest i amb la nostra mobilització, de forma lliure i democràtica.

Claustre de Mestres i la Junta AMPA de l'Escola Verd

Girona, 22 de setembre de 2017