20/01/2017
EXTRAESCOLAR P3 > CONTES DEL MÓN

Des de l'Ampa us presentem la nova extraescolar pels alumnes de P3, Contes del Món. S'oferirà els dijous de 13.45 a 14.45 h del febrer fins el maig.

Inscripcions de del 23 al 27 de gener de 2017 a la secretaria de l'Ampa.

Monitora: Rut Castells

Amb aquesta activitat pretenem oferir un espai lúdic als alumnes de P3 per tal de treballar aspectes de l’educació emocional a través de diversos contes i dramatitzacions (estats d’ànims, gestió de conflictes, identificació dels seus sentiments...).

Treballarem diferents tipus de contes populars d’arreu del món a partir de múltiples suports, amb la intenció de despertar la imaginació i la fantasia de l’infant.

D’altra banda, també es durà a terme un treball d’expressió i comunicació on desenvoluparem les relacions interpersonals, el diàleg, la creativitat, la imaginació i la observació a partir dels contes

Els objectius generals seran els següents:
• Gaudir l’activitat.
• Treballar la concentració, la memorització i l’atenció durant l’explicació del conte.
• Desenvolupar la imaginació dels nens i nenes.
• Treballar activament en les activitats posteriors al conte.
• Millorar la inhibició, la expressió i la creativitat.

ANNEX: Inscripció a l'extraescolar   (pdf 29144)
Enllaç: Enllaç inscripció