28/11/2017
CASAL de NADAL: "Un Nadal de Somni!"

Benvolguts pares i mares,

La junta de l’AMPA ha organitzat un casal per aquest Nadal. Oferim, com ja és habitual, diferents opcions a fi i efecte d’ajustar el millor possible l’oferta a les vostres necessitats.

UN NADAL DE SOMNI!

Lloc: Escola Verd
Edat: de 3 a 12 anys
Dies: del 27 de desembre de 2017 al 5 de gener de 2018

Aquest casal té com a centre d’interès un somni de Nadal. Per això construirem el nostres somnis de Nadal a l’escola. Això ens permetrà gaudir d’un ventall molt ampli d’activitats. Des de tallers i manualitats, maquillatge, la gran cagada del tió, la visita del patge reial, fira d’intercanvi de joguines, la festa de final d’any amb la discomòbil per acomiadar el 2017 i moltes sorpreses més.

PREUS I HORARIS: veure annex adjunt

INSCRIPCIONS:
Fins el dijous 14 de desembre.
Les inscripcions es faran a l’Ampa de l’Escola Verd. Haureu de portar el full d’inscripcions omplert.
Tots els alumnes que no siguin de l’Escola Verd heu d’afegir al preu total l’import de 4€ en concepte de la pòlissa d’accidents obligatòria pels casals.

L’organització d’aquests casals s’ha encarregat a l’empresa TIC TAC SERVEIS, amb molta experiència, i que ja fa diverses activitats extraescolars amb nosaltres.

Organitza: AMPA Escola Verd
Realitza: TIC TAC SERVEIS