26/04/2011

DIA: diumenge 8 de maig de 2011
LLOC: Pati de l'escola Verd de Girona
Horari: de 9:30 a 14h.

Com cada any, els nens i nenes del Ceip Verd, a través de l’Ampa , realitzen activitats extraexcolars.

Una d’elles, es el Minivoleibol, que ha arrencat amb força en aquesta escola amb tradició participativa en tot tipus d’activitat.

L’escola, inclosa dins del Plà Català de l’esport, intenta augmentar el nombre de nens que practiquen esport.
El voleibol es posa en pràctica gràcies a la bona disposició de l’Ampa que en promou l’activitat extraescolar.

Els nens i nenes de l’Escola Verd, estan inscrits a les Jornades de Promoció de Voleibol de la Federació Catalana de Voleibol, i participen de tota una sèrie d’activitats durant el curs, com trobades a nivell de tot Catalunya compartint l’experiència esportiva amb d’altres escoles, així com a les trobades de l’Agrupació de Consells Esportius.
L’Escola Verd, va ser una de les pioneres en la posada en pràctica d’aquesta nova Guia de Promoció a la ciutat de Girona i darrera d’ells s’estan afegint més escoles que troben en el Minivoleivol una activitat interessant.

Per aquest motiu i des de fa ja 5 anys l’Ampa va decidir organitzar la seva pròpia trobada dins la seva escola, per compartir-ho amb d’altres nens i nenes de la ciutat i també de fora de Girona.

Hi col·laboren l’Ajuntament de Girona, el Consell Comarcal del Gironès, el Consell Esportiu del Gironès, .. , entre d’altres així com tota una sèrie d’entitats privades i empreses que faciliten obsequis als nens i nenes participants.

S’espera la participació d’una vintena d’equips, tant de la ciutat com d’altres pobles i ciutats convidades a l’acte, en resum una seixantena de nens i nenes entre 1er de primària i 6è de primària compartiran pati, pilotes i xarxes en un dia que promet ser divertit i ple d’experiències.

Jordi Dalmau.