12/02/2012
Festa de Carnestoltes > 25 de febrer. T'hi esperem!

El dissabte dia 25 de febrer, el pati de l'escola Verd es convertirà, a partir de les 16.30 hores, en l'escenari d'una gran festa de carnestoltes.

La celebració està organitzada per la Comissió de Festes de l'AMPA de l'escola.

L'animació de la festa anirà a càrrec d'Oriol Canals, que presentarà el seu Espectacle «Fem Festa Major», i l'entrada serà lliure per a tothom.

Els pares i mares dels alumnes de l'escola seran els encarregats d'elaborar els pastissos i les coques que tots podreu degustar gratuïtament.

Per això animem que quants més pastissers casolans s'apuntin a col·laborar, millor per a tots.

També hi haurà servei de bar per a la venda de begudes i cafès.

Les disfresses seran l'element principal de la festa, de manera que se concediran premis a la millor disfressa individual i a la millor comparsa o grup de disfresses. Els guanyadors seran escollits per un jurat secret que valorarà tant l'originalitat i la simpatia de les disfresses com la seva elaboració artesanal.

També se celebrarà un sorteig de lots de regal entre els asistents a la festa.

RECORDEU:
Gran festa de Carnestoltes de l’escola Verd
DIA: Dissabte 25 de febrer.
HORA: 16.30 hores
LLOC: Al pati de l’escola Verd (si fes fred se celebrarà a dins el gimnàs)