11/01/2011
Salut, i feliç any nou a tothom

La primera comunicació d'aquest nou any 2011 per part de l'AMPA i de la comissió de festes és per agrair a tots, tant als participants com als col·laboradors, la vostra participació en la primera edició de la Quina de l'escola Verd que es va celebrar el passat Nadal, així com la vostra col·laboració en la compra de números de la Loteria de Nadal.

Gràcies a la vostra col·laboració, tant la Quina com la venda de participacions de la loteria es van saldar amb èxit, que es va traduir en un clar benefici econòmic.

Pel que fa a la loteria, es van comprar dècims per un valor de 2.680 euros i es van vendre participacions per valor de 3.102 euros, el que va proporcionar uns beneficis de 422 euros.

Quant a la Quina, s’ingressaran 2.800 euros i la despesa en premis va ser d'uns 1.000 euros (encara falta alguna cosa per pagar i la xifra no és exacta), el que dóna un guany d'uns 1.800 euros.

Aquests diners es destinarà a finançar activitats diverses de l'escola –entre les quals hi ha la col·laboració de l'AMPA en el viatge de fi de curs de 6è– de les que es donarà puntual informació.

Us agraïm la vostra col·laboració i ajuda per a la celebració d'aquests actes i us animem a participar en els pròxims esdeveniments que es duguin a terme a l'escola.

Gràcies,

La Junta de l'AMPA