24/11/2010
Casal Nadal

La Junta de l’AMPA ha organitzat un casal per aquest Nadal, dels dies 23 de desembre al 5 de gener (dies 23, 24, 27, 28, 29, 30 i 31 de desembre i, 3, 4 i 5 de gener). Com que les setmanes de Nadal i la de Reis no són completes us proposem la possibilitat de dies aïllats de casal, segons les vostres necessitats.

PREUS
En el document adjunt podreu veure desglossats els preus.

HORARIS
• Els horaris de 9:00 a 15:00 i de 9:00 a 17:00 inclouen el dinar.

• Famílies que no paguen AMPA: suplement del 40%.

INSCRIPCIONS
L’organització d’aquests casals s’ha encarregat a l’empresa E2, amb molta experiència, i que ja fa diverses activitats extraescolars amb nosaltres. Les inscripcions les farà E2 a la secretaria de l’escola els dies següents:

2 de DESEMBRE de 17:00 a 18:00 h
3 de DESEMBRE de 9:00 a 10:00 h

Abans d’inscriure’s cal saber:
• Per dur a terme cada un d’aquests casals cal un mínim de 8 alumnes inscrits.
• Pagament: en el moment de fer la inscripció es pagarà el 100%.
• Anul·lacions o no assistència:
–Anul·lacions fins dos dies abans de començar el casal: si és per malaltia, es tornarà tot l’import abonat. Si és per altres motius es retornarà el 50% de l’import abonat. En qualsevol cas caldrà una justificació documental.
–Anul·lacions posteriors: no es tornarà cap import.

LA JUNTA DE L’AMPA.
Novembre de 2010.