12/11/2010
Festa de la Castanyada

El dia 28 d’octubre es va celebrar la festa de la castanyada a l’escola. Els nens i nenes de cicle mitjà van ser els encarregats de preparar-la.

Vam decorar l’escola de tardor amb fulles de diferents colors.

Per començar, el cicle mitjà va explicar el significat de la festa amb una representació.

Els més petits de l’escola van ballar la dansa “Volten,volten els cavallets”. Els de P4 i P5 van cantar la cançó “Les castanyes cric-crac”.

Per commemorar el 150 aniversari de la mort de Joan Maragall els alumnes de primària van recitar el poema “La fageda d’en Jordà”, tenint com a teló de fons una fageda creada pels alumnes de cicle mitjà.

Com a cloenda tota l’escola va ballar “El ball de torrar castanyes”.

Els més grans, vestits de castanyers i castanyeres ens van repartir castanyes torradetes i boníssimes dins les paperines que cadascú havia fet.

Veure els nens feliços va ser el resultat de tot l’esforç realitzat.