02/11/2010
La bastida ja té data de caducitat

Si es compleixen les previsions de l'Ajuntament de Girona, la bastida que ara envolta la façana de l'Escola Verd i la xarxa de protecció de les parets del pati desapareixeran a principi de l'any vinent. La bastida i la xarxa recorren l'entorn de l'escola des del passat estiu i són un element de seguretat amb què es pretén evitar possibles accidents si es produís algun despreniment del remolinat de la façana.

Durant les vacances, l'administració local havia previst pintar les parets exteriors del Verd però, en començar aquest treball, van comprovar que el remolinat estava en mal estat i que podria representar un perill de despreniment el fet d’aplicar una capa de pintura. Per això, i tenint en compte que l'Ajuntament no disposava de pressupost suficient per afrontar aquests treballs imprevistos, es va decidir ajornar el projecte, deixar la bastida i posar una xarxa de protecció en l'entorn del pati.

La direcció de l'escola va reclamar de les administracions responsables una solució al problema i la junta de l'AMPA va aportar a l’equip directiu un informe realitzat per experts sobre els riscos que aquesta situació comportava.

En el decurs de l'últim Consell Escolar, el regidor Joan Oloriz va anunciar que l'Ajuntament havia aconseguit finalment dotar aquest projecte amb un pressupost de 120.000 euros i que creia que en el termini d’aquest any les obres es podrien acabar.