01/11/2010
Ja tenim una COMISSIÓ DE FESTES de l’AMPA

Impulsada per la junta de l'AMPA, s'ha constituït una comissió de festes formada per pares i mares d'alumnes de l'escola amb el propòsit de:
–dinamitzar activitats i festes per les famílies del Verd
–recaptar fons destinats a necessitats dels alumnes o de l’escola, per exemple, l'excursió de final de curs de cicle dels alumnes del Verd.

La comissió la integren:
P3A: Cristina (mare Marina), Joaquim i Carme (pares Natàlia) i Sònia (mare Anna)
P3B: Marta (mare Ainara), Anna (mare Joan) i Glòria (mare Oriol)
P4: Oriol (pare Nil)
P5: Carlos (pare Carlitos), Carles (pare Arnau), Núria (mare Pau), Marta (mare Martina), Mavi (mare Aina)
1r: Cristina (mare Carlota) i Lluís (pare Laia)
2n: Tono (pare Joan) i Teia (mare Bruna)
4t: Imma (mare Aleix) i Mariona (mare Vàcia)
6è: Marta (mare Anna)

Entre les primeres iniciatives que impulsa hi ha:
–la celebració d'una "Quina", que tindrà lloc el dia 26 de desembre
–la posada a la venda de participacions de la Loteria extraordinària de Nadal. Les participacions es poden comprar a l'oficina de l'AMPA de l'escola, i qui vulgui adquirir un talonari per vendre pot dirigir-se en Tono o a la secretaria de l’AMPA.

Animem a les mares i als pares que participin i gaudeixin de les noves propostes!