30/09/2010
Projectors interactius

Amb l'objectiu de buscar el millor per a la formació dels nostres fills i per l’escola, l’AMPA, que som tots els pares, hem fet una important aportació econòmica que ha permès la digitalització de les aules del centre a partir d'aquest curs present.

S'aconsegueix així que els alumnes de totes les classes i els seus mestres, puguin disposar de projectors interactius de ultra curta distància que permetran una total interacció amb l'ordinador, mantenint la possibilitat del dibuix o la escriptura tradicionals, ja que des d'ara totes les aules disposaran de dues pissarres: la tradicional de guix i la pissarra de material plàstic blanc.

Volem agrair la col·laboració dels pares que han fet possible que la instal·lació de totes les pissarres, projectors, cables i canaletes hagi sigut gratuïta, ja que l'estalvi del cost de tota aquesta instal·lació ha permés que puguessim digitalitzar una aula més.

Us agraïm a tots per formar part de l'AMPA!